بررسی نقش برنامة درسی پنهان در ایجاد نگرش به اقتدار، تقویت هویت ملی و جهانی‌شدن (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مدارس متوسطه)
بررسی نقش برنامة درسی پنهان در ایجاد نگرش به اقتدار، تقویت هویت ملی و جهانی‌شدن (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مدارس متوسطه)

صمد ایزدی؛ محمود شارع پور؛ راضیه قربانی قهرمان

دوره 10، شماره 39 ، مهر 1388، ، صفحه 109-136

چکیده
  این تحقیق با هدف بررسی مؤلّفه‌های برنامة درسی پنهان، با تأکید بر نقش ساختار اجتماعی حاکم بر مدارس متوسّطة استان مازندران در ایجاد نگرش دانش‌آموزان به مسئلة اقتدار، تقویت هویّت ملّی و ایجاد نگرش به ...  بیشتر